woensdag 5 maart 2008

be yourself there are plenty of others


waarom deze tekst weet ik eigenlijk in eerste instantie niet zo goed.Misschien heeft het te maken met het feit dat ik hier op mijn bank plat lig omdat het niet goed gaat met mijn rug.Ik wil aan de gang,mooi vilt maken, in de tuin werken, met de honden over het strand huppelen,naar mijn cursisten in Zwaanshoek waar ik vandaag heen zou gaan met Inge om viltles te geven.(www.kunstwerkplaats.com) Maar hier lig ik dus met mijn 3 dubbele hernia.In opdracht van de dokter een week plat omdat het allemaal niet op schiet. En dan voel je je zo buitengesloten zo nutteloos maar dat alles is misschien wel ego en dan komt toch weer:" be yourself there are plenty of others"
ik heb nu tijd om te bloggen en ga nu een leuke link opzoeken om met jullie te delen.En ook nog even een oud viltwerk om te laten zien wat ik vroeger allemaal deed (ego ego ego)

Geen opmerkingen: