zondag 9 maart 2008

blaf is jarig!!!!!!!!





het is een beetje dubbel vandaag is blaf jarig maar het is zo sterk verbonden met het overlijden van Noud hoe de dagen en de jaren door elkaar heen lopen ik mis noud zo en deze dagen ben ik zo bezig met hoe het de laatste dagen van zijn leven was wat we tegen elkaar zeiden deze dag vandaag 2 jaar geleden maakte het noud niet meer uit wat das zou gaan koken voor das achteraf gezien een teken dat noud het begon op te geven tegelijkertijd wordt er ergens in brabant een kleine schapendoes geboren waarvan als vaststond hoe ze zou gaan heten dat had noud al bepaald "BLAF" en nu heeft blaf net een beetje kwarktaart gegeten iets wat noud altijd zo lekker vond noud had de pest aan regen en net wenste mevrouw blaf de auto niet uit te stappen om dat het zo heel erg hard regende ik bedoel maar de dagen en de jaren lopen zo door elkaar heen eigenlijk kan ik deze dagen alleen maar lopen te huilen terwijl tegelijkertijd de wereld zo heel erg doorgaat en ik weet nee voel dat noud er helemaal bij is en ons beschermt en blij is als wij blij zijn tevreden is als wij tevreden zijn dus ik doe heel erg mijn best om te vertrouwen dat alles goed is zoals het is maar de pijn voelen van het missen van noud is er ook en zal er altijd blijven

Geen opmerkingen: