zondag 18 mei 2008

een steen uit een vriendenhand is een goudklomp

Hoe toepasselijk kan een spreuk van de dag zijn! Vrijdag heb ik een ritueel rond een steencirkel in Lochem gedaan. De bedoeling was om je helende krachten te versterken en een boodschap van de stenen te aanvaarden. Afvlakken en voorbij zien was mijn boodschap. Ik moet dit nog wat laten bezinken.Vandaag moet ik mijn helende krachten in ieder geval voor mezelf zien te gebruiken omdat ik voor een groep van 150 mensen vilt mag demonsteren en voor de liefhebbers iets bedenken zodat ze mee kunnen doen. Met een 3 dubbele hernia is dat eigenlijk veel te zwaar maar ik zeg altijd maar zo je gaat er niet dood aan.Met mijn pilletjes kom ik de dag wel door en morgen kan ik weer tot mezelf komen. Voor iedereen die op mijn vorige log gereageerd hebben: bedankt voor jullie bemoedigende woorden en ik hoop dat ik met het schrijfsel van vandaag wat duidelijk heb gemaakt aangaande de morfine pilletjes.Morgen ga ik al jullie blogs lezen want ik moet me nu gaan haasten voor vandaag! liefs en tot morgen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mij is een steen van mijn hart gevallen Yvette! Ik wens je veel succes vandaag en een heel fijne dag.

MariecusBruyn zei

Ik wens je heeeeel veel plezier met je viltdemonstratie! En zolang de pijn niet opweegt tegen het plezier dat je er aan beleeft: blijven doen!
Ik wens je heel veel goudklompjes toe....