woensdag 31 december 2008

dit jaar

2009

2009, laten we er dit jaar... zijn voor elkaar

31 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik weet wat je bedoeld, maar dit jaar is nog kort dag :P (geintje mag he ;-))

Ik zeg amen lieverd! Laten we er zijn voor elkaar!

XXX

Anoniem zei

Morgaine ook altijd met haar geintjes... neem een voorbeeld aanmij.. Even oud en altijd serieus ;-)

Wens je een mooie jaarwisseling.

Love As Always
Di Mario

Anoniem zei

whahaha, nee had ik niet gemist, maar so easy is het om gewoon eroverheen te gaan kijken ;-)

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Zo alleen voor jou!

amy zei

maak er een fijne laatste dag van het jaar van!!!
wees goed voor je beessies vannacht en begin morgen
geweldig met het nieuwe jaar!

Anoniem zei

Zou dat die wijze eekhoorn
van Tellegen
kunnen zijn ... ?

Die is er alleszins
elke dag
voor ons allen ...

Tot toekomend jaar Yvette.


uvi

adelheid zei

Haha net als Morgaine las ik "dit jaar..." en dacht dat het over het voorbije jaar ging gaan... en lees ik je gewèldige vervolgzin! Prachtig Yvette laten we dat doen het wordt heel warm rond mijn hart!

Anoniem zei

wat een mooi gezicht yvette,
je hond kijkt uit over 2008 en ziet in de verte 2009 al aankomen,

de vuurwerkoorlog is hier begonnen en de honden kruipen zowat onder de tegels.:-((

pfffffffff van mij mag het volgende week zijn:-)

maak er een fijne jaarwisseling van yvette

xxx
klaproos

Anoniem zei

Ik ben blij dat er contact is... ik vind jouw logs inspirerend en het voert mij mee naar mijn eigen textiele achtergrond.. ooit heb ik voor textiel juf geleerd..lol
Meid een hele fijne dag vandaag en morgen en laat los wat je niet meer nodig hebt!

Anoniem zei

Zo kort, zo mooi, zo krachtig. We kunnen elkaar niet missen.
Jij ook heel hartelijk bedankt Yvette voor al het moois en goeds dat je ons voortovert.

Anoniem zei

Eigenlijk heb ik aan die zin weinig toe te voegen Yvette; 2009, laten we er dit jaar ........... zijn voor elkaar. De inspiratie en warmte die op en neer gaat tussen ons maakt me gelukkig!
Een fijne avond voor jou.

Anoniem zei

fijne jaarwisseling! :)
en met een positief gevoel 2009 in
dat het komende jaar ons maar veel moois mag brengen

fontainefleurie zei

ja ... graag! xD

india flint zei

and a Happy New Year to you too, my dear!

Anoniem zei

leuk dat je hier bij me ben. Kan niet spontaan lollig zijn, kusje clemy

Anoniem zei

Dat zal ik zeker doen, onze kat heeft er een zusje aan dood aan al dat geknal en vuurwerk.

Anoniem zei

Tsja de laatste dag van 2008.
Een jaar waarin veel is gebeurd.

En nu aan de vooravond van 2009 heb ik als enig voornemen.

SPREKEND VANUIT MIJN HART.
GENIETEND VANUIT MIJN HART.

En voor iedereen een jaarwisseling zoals hij of zij dit zich graag wenst, met ontzaglijk veel mooie momenten.

Hele dikke knuf.

Anoniem zei

Een warm en gelukkig 2009 wens ik jou en de jouwe toe, met veel gezondheid, geluk en mooie vilt creaties.

Anoniem zei

Eén januari,
een schoon, pasgestreken jaar
wordt uitgevouwen
© hannie
En ik hoop dat het boordevol creatieve vilt voor jou zit, Yvettelief! En met een pak kleurige dromen, die allemaal uit zullen komen!

Anoniem zei

Dat je een stralend 2009 mag gaan beleven, zonder al te veel verdriet maar met een hoop liefde en warmte om je heen.
liefs Haba

Anoniem zei

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

:-)))))))))))))))))

Anoniem zei

Lieve Yvette,
je foto ziet er een beetje donker uit maar met veel licht naar de toekomst. Ik wens je gezondheid, geluk en veel creativiteit.
En heel veel plezierige maandagen!
XXXm

Anoniem zei

ik wens je een liefdevol, gezond en voorspoedig 2009:))

zijn je beestjes oud en nieuw goed doorgekomen??

Anoniem zei

Het vuurwerk en de knallen vielen hier nog wel mee, de katten zaten rustig naar buiten te kijken. Nu maar hopen dat 2009 ook een rustig jaar wordt.

Anoniem zei

amen !!
laten we dat doen !
voor zo veel mogelijk loggers en buiten web-log land !!
Happy New Year Yvette !
liefs Janneke

Karen zei

Dag Yvette, ik wens je een warm en vrolijk jaar!

Anoniem zei

laat je ster flonkeren, Yvette, dit nieuwe jaar

alle goeds

curieuzeneuzemosterdpot zei

.. elke dag opnieuw!

ik hoop, samen met jou, dat deze wens uitkomt, yvette!

Anoniem zei

"2009 laten we er dit jaar....
zijn voor elkaar".
Dat is het mooiste voornemen wat we kunnen hebben Yvette!

Op mij kun je rekenen!
Liefs,
beuzeblaadje

Anneli/Bockfilz zei

Dear Yvette, I wish you a very good, healthy, creative, fulfilling new year! I also want to thank you for reading and commenting on my blog - I appreciate it so much and I'm always happy to hear from you!

Anoniem zei

Warme wensen van hieruit!

Anoniem zei

In de stilte ben ik dicht bij je Yvette.
As you know;-))
Ik ben 'geland' in de liefde, jaha, ik ook al, hahaha!

Zoen: Isolde*