zaterdag 7 maart 2009

onbevangen



Als we ons toch eens zouden kunnen laten leiden door de onbevangenheid, ongecompliceerdheid, vreugde, liefdevolle interesse en onbegrensde fantasie van een zichzelfzijnd kind. Een kind dat met het volle vertrouwen dat de wereld goed is de omgeving onderzoekt.
Hoeveel vrijer zouden we ons dan voelen, hoeveel meer plezier zouden we dan hebben. Wat je op de foto's ziet is hoe ik heerlijk ongestoord mijn gang ben gegaan met mijn kleurtjes, wolletjes, en draadjes. Deze schatjes heb ik gefotografeerd tussen alle bolletjes die ik in overvloed heb gekregen toen ik uit het ziekenhuis kwam.
Ik voel me zo heel erg rijk!

28 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een prachtige log...
Niets zo mooi als en inspirerend dan de onbevangenheid van een kind.

Geweldige foto's..je hebt je heerlijk uitgeleefd!

Anoniem zei

Ja, dat is geheel terug naar "Felting your Soul". Knap!

fontainefleurie zei

wolletjes tussen de bolletjes - zo heerlijk speels! xD

Anoniem zei

eerlijk toegegeven.....
jouw tuintje ziet er kleurrijker uit als die van mij :))))))

Anoniem zei

Hou dit gevoel vast.

Love As Always
Di Mario

Anoniem zei

Wat heerlijk om te zien met hoeveel plezier je met wol en kleurtjes bezig was.
XXXm

Anoniem zei

Nog maar een nachtje slapen!!!

Anoniem zei

Lieve meis, wat een heerlijk log!
Mijn dag zit er bijna op, maar ik neem het warm gekoesterd mee naar morgen.
Raak ik het kwijt vannacht, kom ik morgen graag terug om het opnieuw op te halen.
Hier kan ik wel even mee vooruit.
Dank, lieve meis.

Anoniem zei

Ja konden we dat maar he..we hebben allemaal het nodige (nodige..blijkbaar ?) meegemaakt en dat heeft ond gevormd en we zijn een beetje banger geworden..
Ik denk dat we wel terugkunnen naar dat kind.. en jij hebt al een beginnetje gemaakt :)

Maryan

ria zei

Dit kan ik alleen maar tenvolle beamen, Yvette.
Geniet zoveel je kan, van de gewone dingen, die maken vaak het meest gelukkig.

Fijn weekend,
ria

ps. hoe gaat het met de gezondheid

Anoniem zei

wqat mooi, wat zacht.. mmm Leg jezelf neer en overwin je zelf in zachtheid..

amy zei

heerlijk die kleuren bij elkaar!
dat je zo kunt spelen!
kom laten we samen kind zijn!

Anoniem zei

Het is je gelukt om heerlijk ongecompliceerd vorm te geven aan het kind zijn en daar blijdschap uit te putten en je hebt het voor ons zichtbaar gemaakt.
@ Natuurlijk mag je hem lenen.

Anoniem zei

de puurheid, de zachtheid.
zoals je al zegt, het innerlijk kind mag spelen:))

Anoniem zei

Felting your soul... lieve meid toch, wat ben ik blij dat jij weer een beetje aan de slag gaat met al jouw wonderlijk mooie kleuren! Het is een héél goed teken dat je er weer zin in hebt!
En voor strakjes: break a leg en toi toi toi. SUCCES!

Succes maak je een beetje zelf. Veel heb je zelf in de hand. Stuur de kant op waar je heen wilt. Obstakels groter en vooral kleiner maken kun je bepalen door je stuurmanskunsten. (MaykOmind)

Anoniem zei

Je kunt altijd onbevangen kijken naar de dingen, dat kindstuk hoef je niet kwijt te raken lieve schat.

Prachtig viltwerk Yvette!

X

Isolde*

Anoniem zei

Het geeft mij een lentegevoel.
Buiten spelen, stoepkrijten, potje voetbal met de jongens.
Heerlijk gevoel!!

Anoniem zei

Wat een prachtige foto's en wat een schitterende geschenken, dan voel je je zeker rijk, wat betreft kinderen, ja doe maar ;-)

XXX

adelheid zei

Prachtige kleuren, prachtig geheel, veel warmte voel ik daar bij jou. Kus voor jou, Yvette!

Anoniem zei

.

"Ik voel me zo heel erg rijk! "

Vergeet niet een spaarpotje aan te leggen , Yvette.

Uvi

curieuzeneuzemosterdpot zei

zoals jij je eigen wereld kleurt met wol, draad en kunstwerkjes, is heel bijzonder!

laat dat kind in jou lekker haar ding doen! ;-))

Anoniem zei

een mooi voorbeeld geef je, wij zullen volgen:-)
vanmiddag zal ik onbevangen tussen de kant gaan liggen :-)

xxx
klaproos

Anoniem zei

soms nopen de omstandigheden er toe om even 'volwassen' te zijn.
maar de keren dat je kind kunt zijn, zijn er gelukkig legio. zo dacht ik.

Andrea and Kim zei

These are incredibly awe inspiriting. I love them so much...like blossoms floating in the wind landing on your plants!

Truly beautiful...and a beautiful life view!

Anoniem zei

Wat een positieve kleuren en woorden. Goed om te lezen en te zien!

Groetjes,
Lillylauma

Anoniem zei

Lieve meis,
Hoop dat je gisteren hebt kunnen doen, wat je graag wilde. Bij de opening zijn van de expositie.
Ik hoop zo dat je een heerlijke dag hebt gehad.
Een mooi kunst stuk heb ik al gezien bij Han.
Voor vandaag een fijne dag, maar eerst goed uitrusten en nagenieten.
Liefs Marjolijn.

Anoniem zei

Ook ik ben bij Han wezen piepen, omdat ik wist dat ie naar je opening zou gaan...
*wink, big smile*
Is het gelukt lieve meid???

jeer zei

Yvette,

Ik wil maar even hier reageren op jouw bezoek aan mijn weblog.
Bedankt voor jouw aardige reactie en ik hoop dat er een onbevangen toekomst voor hem is weggelegd.

Alle goeds voor jou,

jeer