vrijdag 1 januari 2010

Let's care for each other



Hierbij, met dank aan Marlou, een mooie tekst die ze ons stuurde.

Thank you for being a part of my live, and sharing time in 2009 together!

May this New Year be one of Joy, abundance, good-will, peaceful awakenings and graceful journeys.
May you have courage to look for the blessing in every moment, and the audacity to celebrate it!

May compassion reign in your heart and kindness ring through every word.
May your waking dreams be filled with joy, creativity and passionate pursuits.

May we remember we are all Children of the Earth: kindred spirits, brothers and sisters, members of the Great family of Love.

May we choose Love over fear; unity and harmony over separation and discord.
May we have the strength to claim our authentic power; standing true in Word, action and deed,
and with firm resolve BE the change we wish to see in the world.

May everyone see the Light of Love in your eyes. May our elders be honored for the wisdom each bears.
May every Heart trust they are Divinely endowed with the birth-right to thrive, and wake each day celebrating the Great-Full-Ness of life.

May we remember Heaven is within our Hearts, opening our eyes to the sacred in all things.
May we breathe prayers of thanks into each moment, and with reverence honor the gift this Life brings.

***

.

32 opmerkingen:

jude zei

i hug you.

jasmine zei

Blue moon love to you beautiful lady. May 2010 shine for you and bring you all the joys of the earth, im so glad I met you x x x

kruidje zei

thanks dear Yvette
en ik wens you heel veel voorspoed in 2010

gerdaYD zei

Het jaar begint even nog
ik laad me op voor wat er komen gaat
Vanaf dag 1 heb ik veel te doen
ik kijk al uit naar wat te wachten staat
oooh oooh
want ik heb mijn ding gevonden

We tellen af naar weer een nieuw begin
wat komt er nu ik hou me adem in
Wordt het zo mooi als ik denk dat het wordt
worden al mijn dromen waar
Ik zie de toekomst als ik voor me kijk
en maak wel honderd plannen tegelijk
ik tel alles voor ... elkaar
en vraag me af gaat het wel passen in 1 jaar

Ik kijk nu nog 1 keer om
en dan alleen vooruit

We tellen af naar weer een nieuw begin
wat komt er nu ik hou me adem in
Wordt het zo mooi als ik denk dat het wordt
worden al mijn dromen waar
Ik zie de toekomst als ik voor me kijk
en maak wel honderd plannen tegelijk
ik tel alles voor ..... elkaar
en vraag me af gaat het wel passen in 1 jaar
oooh ooooh
In 1 jaar.
© Tomas Hansen
Lieve Yvette, jij moet de bovenstaande tekst in jezelf herhalen en herhalen en herhalen... en er in gelóven ook.
Want met al die positieve vibraties die jouw webbies je toestralen, moet het wel lukken hé?
Sterkte schat, en gà er voor!

John zei

Dat is zeker een mooie tekst. Ik wens je een heel mooi jaar toe, en dat je alles kunt doen wat je wilt doen!

marjolijn zei

Happy New Year, lieve meis....!!
Ik hoop dat het een heel mooi jaar gaat worden..!!
Liefs Marjolijn.

Morgaine zei

Simply... LET'S CHERISH! THE WORLD, LOVE AND EVERYTHING WE HAVE!

Prachtige tekst om het nieuwe jaar mee in te gaan en jou wens ik idem toe als mijzelf, het jaar van genezing! healing op elk vlak!

XXX

Fluitenkruid zei

Liefde, geduld en verdraagzaamheid!
dikke kus van ons x

Unknown zei

Hoi Yvette
Ik wens jou een Prachtig en een Positief.....2010 !
Groetjes Henk

es zei

Moge deze echo in het collectief zijn weerklank vinden.

Ik wens je een pijnloos en gezond jaar, Yvette, (en nog vele jaren daarna natuurlijk).

***

FotoAnna zei

Lieve Yvette, ik wens jou ook een heel mooi en gelukkig nieuw jaar !!

Ik adem in en kom tot rust
ik adem uit en glimlach
thuis gekomen in het nu
wordt dit moment een wonder

Lieve knufff groetjes Anna

marieke zei

ik doe mee Yvette.

beuzeblaadje zei

Een prachtige tekst Yvette!
Ik wens jou voor dit nieuwe jaar bovenal heel veel gezondheid maar ook heel veel liefde en geluk!!

Liefs,
beuzeblaadje
OT: Kealan is helemaal niet bang voor vuurwerk, eerder nieuwsgierig!

Seraka zei

schitterende tekst! :)
en een prachtig voornemen
de allerbeste wensen!

Emmy zei

heel veel gezondheid toegewenst
en nog maals bedankt voor het vilt ik heb nog een hele leuke muts van het vilt gemaakt voor mijn dochter
liefs Emmy

Martine zei

Gezondheid, licht en liefde................ voor dit jaar en alle jaren daarna.
XXXm

Di Mario zei

Sjana tova

L´Chaim
Di Mario

elly zei

Erg mooi Yvette. Al zouden we de helft maar vast waar kunnen maken hè.
Ik wens jou het allerbeste met je rug voor dit komende jaar en daarna. Verder dat je thuis kunt zijn in de warmte van je eigen hart met een uitstraling naar allen die in je omgeving aanwezig zijn. En dat we op het log daar een graantje van mee mogen pikken.

Liefs

Elly.

Ineke zei

Lieve Yvette, ik wens je voor iedere dag in het nieuwe jaar:

een goede engel aan je zijde
een ster die veilige wegen wijst
een hart dat blij kan zijn om vele kleine dingen.

Een gelukkig en voorspoedig 2010!

En voor vandaag nog een gezellige dag verder!

Dag, groet, Ineke

wim zei

Ik wens voor jou een heel jaar lang zonder pijn, en veel strandstruinen.

Miriam zei

Een heel gelukkig, gezellig, gezond en creatief 2010!

Groetjes
Miriam

Anoniem zei

Yf ik wens je alle goede dingen toe en zeker in de eerste plaats gezondheid.

Ik hoop dat dit jaar, voor mijn familie en mijn lappenfamilie, een geweldig jaar gaat worden.
Een dikke nieuwjaarsknuffel van mij
Haba

Han zei

Wat is internet toch een mooi medium zo leer je veel mensen kennen, die je ook in dit nieuwe jaar kunnen steunen. Yvette een heel goed en hopelijk gezond 2010!!!

curieuzeneuzemosterdpot zei

da's inderdaad een heel mooie tekst, yvette!

voor elke dag van dit nieuwe jaar wens ik je een lach en ..

een hartje! (zie m'n volgend log) ;-))

Danique zei

Prachtige woorden.'K wens U een schoon en goed 2010, een draaglijk jaar, dat wens ik, met kracht waar dat nodig is!!

Liefs, Danique

Aponi Geno zei

Dank voor je lieve berichtje!

Ik wens je een heel mooi nieuw jaar toe.
Met veel gezondheid, inspiratie en voorspoed.

Lieve vlindergroet
Aponi

Leidse Glibber zei

De beste wensen voor 2010.
Maak er een mooi jaar en hopelijk gezond jaar van.
We gaan er gewoon weer voor in 2010.
En dat gezondheid wens ik vooral jou heel erg toe.

Harnett-Hargrove zei

Yes, may we all be blessed more than ever! -Jayne

gerdaYD zei

Lieve Yvette, ik hoop dat jij ondanks al je problemen, toch een fijne overgang van oud naar nieuw had en jij het komende jaar vol vertrouwen op een snelle en volledige genezing tegemoet gaat...
Dikk knuffels!

dorie zei

daar wordt ik even helemaal stil van... Xd

JantjeDee zei

heel mooi....
en wat zou het mooi Zijn...
dus beginnen we bij onszelf..
en hopen dat de anderen meedoen..
Ik wens je nog wel heel veel Gezondheid toe in 2010 !
en thanks voor je verhaal..
zal het boek gelijk googlen..
Hou vol...ik moet nog beginnen...
maar ga het doen..ben het zó zat!
dikke knuffel,
Janneke

Momo Luna S!gnals zei

Wat een prachtige woorden Yvette! Wel wat laat maar uit een oprecht hart wens ik je een heel mooi, creatief 2010 met veel liefde en vriendschap, veel sterkte en geen pijn.

Liefs en xxx Monica