maandag 31 december 2012

gelukkig nieuwjaar




16 opmerkingen:

Di Mario zei

Een beetje vroeg, dus ik wens je een mooie jaarwisseling.

Love As Always
Di Mario

Mapi zei

Voor jou wens ik een liefdevol Nieuwjaar Yvette !

Liefs
Mapi

Walter zei

Alle goeds voor jou ook en...de foto komt heel mooi uit, bijna alsof er werkelijk licht uitstraalt.
Liefs
Walter

elly zei

Hoe eenvoudiger hoe mooier.
Ook voor jou lieve Yvette.
xxx

Aukje zei

Alle goeds en een jaar vol mooie geschenken voor jullie! X Aukje

DianaD zei

Ach lieve meid wat heb ik je gemist.

Ik wens voor jou dat 2013 mag brengen wat 2012 is vergeten.

Marjolijn. zei

Happy New Year, meis en alles wat wenselijk is.

Helena zei

Alle goeds Yvette, dat het maar een mooi jaar mag worden!

A van de Aa zei

Een fantastisch jaar gewenst, mogen dromen wereklijkheid worden voor je.

jude zei

let's glow....

Marlou zei

Dag lieve Yvette,

voor jou wens ik een licht jaar.
Een jaar met wijsheid.
Een jaar vol genietsels.

Ja... zo'n jaar wordt het!!
Dus...

Dikke pakkerd van Marlou

.

Lutje zei

voor jou ook de beste wensen voor 2013

christiene zei

Yvette,alle goeds is verpakt in het nieuwe jaar en dat is wat ik jou toe wens.
Groetjes
Christiene.

DianaD zei

Bedankt voor je felicitatie, het enthousiasme spetterde ervan af.

gerdaYD zei

Bedankt mijn lieve Yvette en ik hoop zo voor jou dat jij nu tegen een beter jaar dan het vorige aankijkt! Veel moed toegewenst om al je problemen eens en vooral de kop in te drukken meid!

Marlou zei

Succes vandaag met alles wat je doet!!
Niet zwaar tillen he....!!

XX, Marlou

.